Pillanatképek

Közgyűlés - Vác, 2014. - 2. nap Múzeumok megtekintése

Közgyűlés - Vác, 2014. - 2. nap Városnézés

Szomszédolás a PIM Könyvtárában

Közgyűlés - Szarvas, 2016. - 3. nap - Fakultatív programok - 2016. június 29.

2015: Szomszédolás ELTE Könyvtárban

2018. június 26. - Nyíregyháza közgyűlés 2. nap előadások

2017. május 17.: Minőségbiztosítási tanfolyam

Közgyűlés - Gyulafehérvár, 2009. - 1. nap

Közgyűlés - Pécs, 2011.

2017. június 28. - Debrecen Közgyűlés 1. nap

Jelenlegi hely

Elégedettségmérés

2022-ben a tisztújítás előtt ismét elvégeztünk egy elégedettségi felmérést, mely segítheti a régi-új elnökség munkáját. A kérdőívet a tagkönyvtárak vezetőinek juttattuk el – általában ők intézményük szavazati joggal bíró képviselői a közgyűlésen. (Mint ismeretes egyesületünkben intézményi tagság van, a közgyűlést tagkönyvtáranként egy-egy delegált képviseli, de azon minden egyházi könyvtáros munkatárs részt vehet. )

A felmérésben arra voltunk kíváncsiak, hogy miben látják a kollégák az egyesület értelmét, célját, erősségeit, gyengeségeit. Az 59 tagkönyvtárból 43 könyvtár (73 %) töltötte ki a kérdőívet. A felmérés eredménye: a kollégák fontosnak és hasznosnak tartják az egyesületet, tevékenységében az érdekérvényesítést és a tagkönyvtárak, illetve az egyházi munkatársak összetartásában látják. Az egyesülés erősségeként a magas szintű szakmaiságot és a spiritualitást jelölték meg. Köszönjük a kritikus észrevételeket is. 

Köszönjük a kollégák együttműködését!

 

2019-ben az elnökségi ciklus végén megismételtük a felmérést. Az egyesület taglétszáma a „fiókkönyvtárakat” is külön számolva, közel 70 könyvtár. Az jogi státusz és az összevonások miatt, pillanatnyilag 62 tagkönyvtárral számolunk. Könyvtáranként átlagosan 3 főt gondolva cca. 186 egyházi könyvtáros munkatárs dolgozik az egyesület tagkönyvtáraiban. A kb. 186 főből 2019-ben kérdőívet 25-en töltötték ki – véleményünk szerint ez 5-10 tagkönyvtár.  Köszönjük a visszajelzéseket, az értékelést, a támogatást és kritikát.

 

 

2017. augusztus végén, az új „szorgalmi” év kezdetén összeállítottunk egy elégedettségi kérdőívet,melynek segítségével azt szerettük volna megtudni, hogy mit gondolnak a  kollégák az egyesület tevékenységéről és a tisztségviselők munkájáról. Célunk  az volt, hogy hasznosabb, hatékonyabb és eredményesebb,  legyen az egyesület munkája és jobb legyen a tagok-munkatársak közötti kommunikáció. A közel 70 tagkönyvtárból 38 válasz érkezett vissza. Szeretnénk a minőség elve alapján rendszeresíteni az elégedettségmérést.

A névtelenül kitöltött kérdőívekben megfogalmazott támogatást, segítséget, együtt gondolkodást és építő kritikákat köszönjük.

 

 

Ásványi Ilona és Kövécs Ildikó